Lalaland Aslında bu kadar komik bir şey söylememiştim. Doktoruma güvenirim. Kafama göre değil kan tahlili sonucu değerlendirdik. Normal bir insan İçin vitaminin hiçbir zararı yok. Basit şeyler yaşarsınız. Ama bebeklerde annenin dozunda alamayacağı bir C vitamini( ascorbic acid ) bebekte karın ağrısı, mide bulantısı ve krampları, bağırsak fonksiyonlarında bozulmaya sebep olur. Ayrıca yine fazla miktarda C vitamini Demir yüklemesine sebep olur. Demir yüklemesinin de demirle beslenen bakterileri çağırıp enfeksiyona sebep olabilir. Bunların hepsi %100 yaşanacak, ölümcül bir etki yaratacak şöyle kötü olacak böyle kötü olacak yan etkiler değil. Normal süreçteki bir anne istediği miktarda kullansın, ama vücudunun fazladan aldığı miktarı nasıl değerlendireceğini bilemez. Dediğiniz gibi markadan markaya ve içeriğiyle durum değişebilir. Onun dışında doktorumun hem corona hem emziren bir anne olarak bana bir garezi olduğunu düşünmek istemiyorum😊