Kızlar 4. Ayın içerisindeyiz 3 aydır meme reddi için çok çabaladım kızım ne biberon ne emzik hiç birini tutmuyor bu zamana kadar hep mayıştırdım öyle verdim şimdi üstüne grip oldu banada bulaştı fakat öyle böyle değil artık ayağımda sallarken bile ağlıyor meme istemiyor 3 ay canım çıktı zaten pes etmemek için çok direndim ama artık dayanabileceğim gibi değil kaşıkla deniyorum olmuyor yine istemiyor yemiyor bende ağzına 25 mg girse dahi şükür edicem 3 haftadır aynı kiloda kilo almadı ya da aldığını verdi bilmiyorum çarşamba gününe randevu aldım doktordan o zamana kadar ne yapıcam artık ağlamaktan stresten sütüm azaldı sağmama rağmen çok fazla gelmiyor en son artık çay ekmek vericem yesin elimden artık hiç bişey gelmiyor 😭