Hazalonder Aleyküm selam, öncelikle sağlıkla büyüsün bebeğiniz. O dönem oğlumda da olmuştu yüzünün alın kısmında kabuklanma, hem debayaca, belirli bir süreden sonra kendiliğinden geçti. Nacizane tavsiyem herhangi birşey sürmeyin, zeytinyağ asitlidir yakabilir. İçiniz rahat etmezse bir çocuk doktoruna danışın. Geçmiş olsun