Bir post daha açmıştım bebegim ateşi vardı öksürük nefes darlığı falan bide ememiyordu şimdi sabah 2 kere emdi ama tam uyanamıyor kalkıyor o tarafa bu tarafa dönüyor oynamak istyor kısık sesle bagrıyor geri bayılıyor neden olabilir sizce korkmaya başladım 🥹