Pinar38 Kızlar bebeğim 13.5 aylık yaklaşık 1.5 aydır yürüyor. Dışarıda girebileceği ilk adım ayakkabı önerisi verir misiniz bana resimle birlikte. Vicconun bez ayakkabısı var ama artık önümüz kış uygun olmaz diye düşünüyorum
Giraysmom20 Pinar38 yine vicconun ilk adım kategorisinde ki diğer ayakkabılara bakabilirsiniz, bileğini sarması önemli 😊 biz hep vicco kullandık çok memnun kaldık 😊