Zeynocemre Ayrıca acd damlayı bize doktorumuz geçen ay yazdı.Haftada 3 gün 10 damla kullanıyoruz.Bir gün verip bir gün ara vererek kullanıyoruz.Sen damla işinide sor mutlaka doktora.Bir buçuk ay d vitamini kullanmadık biz mesela yaz dönemi olduğu için güneşlendirdim her gün oğlumu.D vitaminini doktor kontrolünde kes çünkü bıngıldak için kestiğin zaman kemikler gelişmiyor Allah korusun raşatizm hastalığına bile yol açabiliyor ileride.Doktorunuz belki d vitaminini azaltır (gün sayısını ya da damla sayısını)kesinlikle kesmez kış döneminde hele ki.