Kızlar kızım 3 yaşına giricek öksürüyordu eşime eczaneden öksürük şurubu al dedim bu şurubu vermişler. Hiç kullanmadım daha önce internette küçük çocuklar kullanır yazıyor ama reçetede de 6 yaşından küçüklerde kullanılmamalıdır yazıyor kafam karıştı kullanan varmı ?