Drana gozdem ben kullanıyorum.İlk verdiğim emzikti hemen aldı sonra wee baby aldım onu da aldı ama mamajo kadar sevmedi şimdi yine mamajo aldım onu kullanıyoruz
Ballimu gozdem ben ilk doğduğunda kullanmaya çalıştım tutmadı sonra wee baby denedim onu sıkıntısız kullaniyoruz
Muhammedtalha gozdem avent kullanıyorduk yeni aldım ama istemedi oğlum öyle duruyor 7,5 aylık hala 0-6 avent kullanıyor 6-12 olanı da almadı
[silindi] gozdem hayır önceden avent ultra Air soft kullanıyordum sonra fiyatı uygun diye filli olanı aldım bebeğim uyum sağladı anında öyle çok emzik ayıran bir bebek değil
Nesli1985 gozdem evet ilk verdiğim emzikti hala aynisini kullanıyoruz doğduğu gunden beri baska marka gecmedim hiç.
[silindi] gozdem ilk ben veremedim canm küvezde kaldı ordayken hemşireler alıştırmışdı ama başka markaydı eve geldiğinde gelir gelmez verdim aldı reddetme olmadı