Trendyol üzerinden bu ürünü aldım fakat nedense sahteymiş hissiyatı oluşturdu bende, normalde e bebekten aldığım ürün daha kalındı ve cırtları sarıydı şimdi trendyoldan gelen ürünün cırtları beyaz ve daha ince. Şu an prima premium care kullanan anneler acaba sizin ürünlerinizin cırt rengi nedir? Sahte olmasını düşünmemin sebebi sadece cırt değil 2 tane kullandım 2 sinde de çiş sızdırma yaptı. Lütfen yazarsanız sevinirim iade süreci başlatıcam en kötü tüketici haklarına başvurucam çünkü