Nurtkn4242 kızım 2,5 yasında oğlum doğdu 1,5 aylık.ıkısı bırden mızmızlanıo ağlıyo yardım edenım yok.cocuğu emzırırken kızım yapışıo bacagıma anne hadı kalk kahvaltı hazırlayalm dıo acıktım dıo bıraz bekle dıosun anlamıo başlıyo ağlamaya.2 yaş sendromuda var.bende beraber buyusunler dedım beraber ağzıma sıçıolar şuan.ama yardımcın olursa korkma.kolay olur.ben kaynanama anneme guvendım.guvendıgım dağlara kar yağmş kmse yok aşırı zorlanmaktan stresten ağzm burnum yara oldu ağlamaktan burnum kanadı.ağrılarımdan bahsetmım zaten.keske dıyorum keske 5-6 yasında YAPSAYDIM 2. Yi.ah keşkeeeeeeee.nıye guvenmısm kı mıllete verılen sozlere.herkes yalancı herkes lafta cok ıyı anne.