Bebeğim 2 aylık olmak üzere,tahminim 6 kiloyu geçmiştir .3 numaramı kullanmalıyım yoksa 4 mü .sleepy kullanıyorum .unutmuş bu bez boyutlarını ,4 sanki ilk kızım 7 kiloykwn almıştım büyüktü gibi,ne diyorsunuz aylık alcam 2 numara gibi elimde patlamasın😅