Denizelif34 Kızlar 2 ay önce sezeryan ile doğum yaptım adetim düzensiz ilerliyor doktora gittiğimde sağ yumurtalıkta kist olduğunu söylediler ara ara hala kanamam devam ediyor başına gelen var mı geçici bir şey midir