Sinemkaan25102022 Sma kullanıyorum kusuyor Aptamil hangisini önerirsiniz cesitleri varmis en iyisi hangisi sizler hangi mama kullanıyorsunuz adana da çocuk doktoru önerirmisinz
Miniktirtillarim Sinemkaan25102022 canim sma gaz yapti bize bebelac gold gectik 1 ay 5 gunluk cok memnunuz
alev-Miray Sinemkaan25102022 canım ben Aptamil Conformil kullanıyorum gaz sorunumuz vardı bu mama çok iyi geldi. Doktor bunu önerdi
Umutveannesi Sinemkaan25102022 normal aptamil alabilirsiniz ama bebeğiniz gazlıysa aptamil comformil var gazlı bebekler için bu onu kullanabilirsiniz
nazli_1909 Bebelac Gold önermişti doktorum arada başlarda vermiştim yeni doğduğunda sütüm artana kadar gaz falan da yapmadı ben sorun yaşamadım hiç
Freedyaq Sinemkaan25102022 ortadoğuda fatih bey var veya mehtap hanım.Mama olarakta hipp ve humana.Hipp bulamadığımız için smaya döndük ama memnun değilim
Miniktirtillarim Sinemkaan25102022 mama icmeden evvelde kusuyodu mama icince de kusuyor genel olarak benim bebegim ni kusmuk canim ama mama ile alakasi yok😅
alev-Miray Sinemkaan25102022 evet benim kızım çok kusuyor. Ben hem meme hem mama veriyorum 2 ay 29 günlük. Doktor bu dönemde kusmanın normal olduğunu söyledi.
gecekusum Sinemkaan25102022 doğduğunda aptamil kullanmıştık 1 ay kadar bebeğimde çok gaz yaptı ve doktorumunda önerisiyle hippe geçtik çok memnunuz kusma pek yapmıyor 3 aylığız
AselinAnnesiiiiiiiii Sinemkaan25102022 Ben sma kullanıyodum pahallı diye aptamil aldım tadı yakın benziyo sma ile gazı rahat çıkıyo mamayı verince altınada yapıyo hemen mamayı verince aptamil Pronutra Advance 0-6 aylık 250g içinden 1 paket çıkıyor
AselinAnnesiiiiiiiii Sinemkaan25102022 mamayı verdiğinizde içiyor mu belki fazla geliyodur ondan kusuyodur
plajterligi Sinemkaan25102022 hipp 1numara keçi sütü kullanıyoruz biz. 3günlükken başladık 2hafta oldu çok küçük doğduğu için destek olarak veriyoruz