2 yaşına kadar kendi düşer kalkar derdim hala öyleyim fakat artık daha atik şekilde. Ufak çarpmalar düşmeler her bebekte olur bunlae çok önemli değildir. Yine de tedbir amaçlı 2 saat gözetmen yeterli olur. Onun harici alın ortası, kafa tepesi ve arkası en kritik noktalardır ve fayans, taş, beton, Demir gibi yerler çok risklidir. Böyle durumlarda allah göstermesin ilk 24 ila 48 saat önemlidir. Çocuk mümkün mertebe kontrol altında tutulmalı kusma, uyku saati olsa bile kendini taşıyamama, baygınlık, yoğun ağlama sakinleşmeye, gözlerde kayma gibi durumlarda vakit kaybetmeden acile başvurmalısınız. Ne yazık Kİ bizim başımıza tam da böyle bir şey geldi 1.50 cm yükseklikten fayansa düştü kızım anında yüksek ağlama arkasından baygınlık. Hastaneye baygın soktum kucağımda ilk 30 dakikada fışkırır kusma. Çok şükür sadece korktuğu İçin bunlaeı yaşamış rabbimin işi işte. Belirtiler aynı ama 2 tomografi , 1 nöroloji doçent , 2 çocuk doktoru, 1 acil doktoru , 2 beyin cerrahi profesörü , 1 fizik tedavi gördü hiç bir şeyi çıkmadı. Bin şükür. Şu an 3 yaşında ama unutulmuyor işte. O günden sonra düşen bir çocuk gördüğüm anda elim ayağım buz keser o anlar aklıma gelir. Sizinde bu bilgiler aklınızda olsun çünkü biz bilmiyorduk neresi önemli ne olur. Ama dediğim gibi ufak çaplı düşmeler çok normal hele koşmayı öğrensin paldır küldür koşuyorlar 😂 rabbimin melekleri hepsi ve gerçekten Allah koruyor onları 🙏