Ek gıdaya geçicez bi 20 güne falan ama aklıma takılan bi kaç şey var yardımcı olursanız sevinirim:) birincisi irmik buğday unu pirinç unu falan bunları marketten almayı düşünüyorum bebek için olandan değil de normal kullanılanlardan sizce bi sıkıntı olur mu, ikincisi bebeğinizin tabaklarını falan neyle yıkadınız normal deterjan mı kullandınız yoksa ayrı bir şey mi , son sorumda tarhanayı ve salçasını normal kendinizin kullandıklarından mı kullandınız