Hilalkahraman
Şunu yapardım demiyorum çünkü yapıp pişman olduğum birşey yok , elimden geldiğince kızım için en iyisini yapmaya çalıştım ☺️
Ama şunu diyebilirim bebeğini memede uyutma, belli bir aya gelince doktoruna danışarak gece beslenmesini kesmeye çalış çünkü daha sağlıklı bir uyku oluyor