Ayseguler
Merhabalar 4 bucuk aylik bebegim var mememde ici siyah ustu incelmis sanki icinde intihap olusacak gibi kenarlari kizarik bisey cikti doktora gittim cilt dokumla alakali oldugunu soyledi antibiyotik verdi kullandim tektar gittim hersey gecti sadece icindeki siyahlik kaldi bu sisebilir arada dedi emzirmeyi kestiginde gel alalim dedi ama bnim icime genede bir kurt var baska bir doktoradami gostersem yada basina boyle bisey gelen varsa bana yardimci olabilirmi sadece memedr degil baska bir yerindede olabilirdi ama oranda cikmis dedi