Senossss 34 günlük son zamanlarda sık sık kusmaya başladı ilk kesik kesik kusuyordu şimdi emiyor üstüne direkt kusuyor fışkırır gibi değil tam olarak ama huzursuz uyumuyor artık sinirlerim yıprandı doğduğundan beri zaten uyku problemimiz var çok az uyuyor
OmerAsaf00 Senossss yenidoğanlar sürekli uyur dediler. Ben hiç görmedim malesef. Bebğimle ilgilenmekten yemek bile yiyemiyorum bazen genelde uyanık. Gaz problemi var oğlumun çıkarmaya çalışıncada kusuyor.hemde ağzından burnundan geliyor süt. Sonra çocuğa bir rahatlama geliyor. Sürekli kusuyor artık yoruldum gerçekten. Elbise yıkamaktan üstünü sürekli değiştirmekten. Şu an beşik sallıyorum kahvaltım masada oğlum yine ağlıyor. Uyursa kahvaltı yapıcam.
Senossss OmerAsaf00 benimde çok zor geçiyor Allah yardımcımız olsun isyan etmek istemiyorum ama insan psikolojik olarak yıpranıyor bebeğe sinirleniyorum resmen ya