elifayz Iyi günler 12-13 aylık bebeği olup uyku düzensizliği gerilemesi yaşayan anneler var mı acaba benim oğlum da uyku gerilemesi yaşıyoruz geceleri çok sık acıkıyor devam sütü verdiğim halde 3 saatte bi verdiğim halde
Birmelekannesi_ elifayz bizde beş gün sonra 13 aylık oluyoruz aynı sorun bizde de var gün içinde zaten yemiyor hep emiyor gecede en 6 kez uyanıyor çok yıprandım başım ağrıyor artık umarım geçici bir süreçtir 😑
Elevka_96 elifayz malesef benim 12 ay 10 günlük uzun süreden beri çok sık uyanıyoruz saat 3 den sonra yarım saatte bir saatte bir sabaha kadar geç uyusana erkende uyusa sonuç hiç değişmiyor
Deletedmom_71 elifayz 12 Aydan beri uyku problemini bizde yaşıyoruz artık bünyem kaldırmıyor. Gece devamli dönerek kalkıyor oturuyor uyanirsa da 1 saat zorla durmaya çalışıyor
Bircaykoyicelim elifayz geceleri çok sık acıkıyor devam sütü verdiğim halde 3 saatte bi verdiğim halde Açlık değil alışkanlık. Gece beslenmesini neden kesmiyor sunuz? 3 Saatte bı 13 aylık bı bebek Acıkmaz. Siz verdiğiniz sürece tokda olsa beslenir çünkü başka türlüsünü bilmiyor.
elifayz Elevka_96 ayni bizde boleyiz onceden bole değildi surda 1 haftadır falan çok bozuldu uykuları acıkıyor diye uyanıyor diye düşünüyorum bilemiyorum mama da veriyorum ama
elifayz Peki gece böyle gündüz uykuları nasıl bebeklerinizin gündüz güzel uyuyorlar mi kac saatte bir kaç defa uyuyorlar
elifayz Bircaykoyicelim ama bağırsakları bağırıyor gibi geliyor yatmadan 210 bazen 180 cc mama içiyor tok tutmuyor gibi geliyor
Bircaykoyicelim elifayz 6 aydan sonra gece beslenmesine gerek yok. Bağırsakları çalışıyor ses gelmesi Normal. Gece beslenmesinin faydasından çok zararı var. 13 aylık bebeğiniz gece uykusu bölünüyor sürekli beslendiği için. Şu an bebeğinize deliksiz bir uyku gerek gece beslenmesi değil.
elifayz Bircaykoyicelim evet hakli olabilirsiniz uyanmiyor uykudayken besliyorum sadece çok fazla miykildaniyor ara ara ağlıyor bende acikmistir diye mama veriyorum ozaman susup uykuya devam ediyor belkide yeni dişler geliyor ondan geceleri ağlaması
Bircaykoyicelim elifayz ağlıyor bende acikmistir diye mama veriyorum ozaman susup uykuya devam ediyor belkide yeni dişler geliyor ondan geceleri ağlaması Çünkü başka türlü uykuya nasıl geçeceğini bilmiyor.