Okyanusolmak Bebeğim 2 gün kakasını yapmayınca çok huysuzlaşıyor sürekli ıkınıyor falan. Ben de üzüldüm biraz. Genelde her gün ya da gün aşırı yapardı. Ben de evdeki kiraz saplı form çayından içtim. Dedim benim bağırsakları bozuyorsa onunkini de bozar. Ama az içtim yarım bardak falan. Emiyor bebeğim bu arada. 3. gün sabaha yaptı kakasını. Hatta 3-4 kere 😅 Ortalık battı ama rahatladı şimdi emiyor uyuyor. Tedirgindim karnını ağrıtırım diye ama öyle bi tepkisi olmadı. Bilmiyorum kötü mü ettim iyi mi ettim 🤔 Daha doktor kontrolüne var. Soramadım da.
[silindi] Okyanusolmak idrar söktürücü bir bitki çayı ama kakasına etki edeceğini sanmam belki de uzun zaman yapmayınca üst üste 3 4 kere yapmış olabilir yine de doktorunuza sorun ☺️ sütten pek geçmez böyle şeyler
Okyanusolmak Okyanusolmak hiç sıkıntı olmadı o gün. Baya da yaptı kakasını. Artık sıkışırsam öyle yapıcam ☺️