Bebeğim 5 aylık 2gün önce topak topak sonra sıvo sıçmaya başladı sonra dün gece bı anda ağlayarak uyandı arada yapardı ama bu sefer zor durdurduk. Acile götürdük en sonunda gaz sorunu çıktı lavman yapıldı şöyleki şaşırdım ki benim bebeğim cart cart gazını çıkaran bi çocuk herzaman hareketlide anlamadım neden oldu sabah bezini değistirdiğimdede sümüksü bişey gördüm beyaz ama koku yok ya ilaç kalıntısı yada baglğırsak enfeksiyonu belirtileri olabilir mi ne yapmalı 🥺