Nuralp27 ben kullandım 3ay cnm ılık suya yapıyordum önce yan yan sallayıp sonrada hop hızlı yukarı aşağı salliyordum 1dkk boyunca biberonu genişliği çok önemli bu manada ben darda kullandım topak oluyordu geniş biberon aldım onda gayet güzel oluyordu bu şekilde yapıyordum birde biberonunda mama yaparken 3 parmak boşluk kalıcak iyi calkalaya bilmek için tecrübelerim bu konuda deniyerek 🥰