Merhaba bebeğim 4 gündür oceon d vitamini başladık 2-3 günde bir kaka yapıyordu şuan günde 2-3 defa yamaya başladı d vitaminle bir ilgisi olabilir mi bu sabah bezi taştı çok yapmış ve içinde jel kıvamında kalıntılar var bu durumu yaşayan var mı normal midir bide d vitamini aşırı bir zeytinyağ kokusu var