Ozooo Merhaba kuzular benim adetim çok düzenlidir sadece uzun sürdüğü için gitmiştim doktora bu hapı verdi biraz kullandım adetim iki gün gecikti sizce haptan mı inşallah gebelik yoktur
Ozooo Zeynepleyenibirhayat canım ben hapı düzenli kullanmadım zaten bıraktım bitmeye yakın daha bir ay olmadı kullanmaya başlayalı iki hafta oldu şimdi adetim olmayınca acaba ondan mı olmadı diye düşündüm