Betul-08 Bugün 4. Ay aşımız var 2. Aydaki aşılarmış verem hariç kaç tane vurulacak 2. Aydaki gibi 3 iğnemi vuruluyor 2 mi ve nerelere
bilinmeyenkisi123 Betul-08 bizde 2 gün önce olduk . 2 tane yapıldı 2 bacağına yapıldı . Ateşi çıktı 38 39a huysuzlandı baya. Umarım sizde öyle olmaz
Nurrygz Betul-08 Betul-08 canım 2 tane bacaklardan yapılıyo ama benim bebeğimin hiçbir aşıda ne ateş ne ağrı oldu 4. Ay aşısı bizi mahvetti hem ateş hem huysuzluk hem bütün düzenimiz bozuldu inşallah sende öyle olmaz
bilinmeyenkisi123 Betul-08 2 bacak 1 koldan olduk. Tam tersi ne huysuzluk oldu ne de ateş. Ama bu ayki aşı etkiledi bebeğimi
bsratetik Bizimkide 2. Ay aşısında çok huysuzlanmıştı ağlamıştı bir kaç gün 4 gün önce 4. Ay aşısı olduk şükür hiçbir şey olmadı