Azaltarak kesilmesiden yana herkes ama bu memeye cok duskun olan, onunla uyuyan, kalkan, stres atan bebekler icin cok mumkun degil bence, bende bu aralar kesmeliyim artik 2,5 yasinda😞 uykusunun dueni icin ama hic bir turlu azaltamiyorum ancak surekli parklar vs eglendiirsek oda ne mumkun. Aniden kesmem lazim onerilere bende bakacagim. Hem travmatik olmasin hem biraksin.