myangelgirl aventin almıştım oğlum onda alıştı ama pipetini kolaylıkla koparttı yırttı ve onun sadece pipetinin parası diğer suluklar ile aynı fiyatta , sonrasında wee baby aldım oda güzeldi ama çok az da olsa akıtma problemi vardı gerçi avent de bazen tam oturmadığı zaman akıtıyordu