Günaydın kızlar 5 aylık erkek bebeğim var sünnet yapmadılar pipisinde eğrilik var 5 yaşına kadar beklemesi gerekiyor ameliyat ile düzelicek dediler bu durumu yaşayan varmı ? Asıl sorum şu şimdi pipisini aşağıya doğru çekip ben temizliyorum çok sık yapmıyorum zarar veririm diye korkuyorum şimdi açılıp temizlenmesi gerekiyormu onuda bilmiyorum açıkcası arada idrarı az sarı ve kokulu oluyor kucağına aldığında bile direk alıyorsun kokuyu bu gece sabaha kadar 3 kere emdi idrar dolu olması gerekiyor ama sanki birkere işemiş bezi boş ve aşırı kokulu rengide sarı sütüm mü yetmedi dicem ama var biliyorum e gecede emdi bu çocuk ne olabilir ya