Merhabalar 11 aylık bir kızım var 2 aya yakın formül mama içmiyor başka markalarda denedim ama nafile biberonu değdirdiğim anda ağlamaya başlıyor ne yapmam gerekiyor beni emmeye başlıyor yapışık olduk resmen ve sürekli gece boyu ağlıyor ve emmek istiyor nolur yardım edin ne yapmam gerekiyor