Merhabalar 11 aylık bir kızım var 1 aydır gece formül sütünü içmiyor farklı markalar da denedim fakat biberonu ağzına sürmeme fırsat vermiyor hemen ağlıyor emmeye devam başlıyor bagımlı olduk desem yeridir geceleri sabaha kadar ağlıyor göğsüm de susuyor nolur yardımcı olun ne yapmam gerekiyor