Hazalinannesiiii arkadaşlar merhaba ben 3 gün önce doğum yaptım eğidüral anestezi ile ayaklarım 50 numara gibi diz kapağımdan aşağı şişti ne yapmam gerekiyor deneyimli olanlar yazabilir mi, sürekli yürüyorum varis çorabı denedim ama yine de etki etmedi :(
tarcinnn Hazalinannesiiii yukarıda tutun ayaklarınızı bol bol su ve kahve için 10 gün sonra geçiyor ne yazık ki 15i bile bulabiliyormuş doktorum öyle demişti
-Zehrak- Hazalinannesiiii Benimde öyle oldu canım sarkık bırakma ayaklarını emzirirken falan uzat hep dinlenirken de yukarıda tutmaya gayret et birde bol su iç geçiyor benim de öyleydi patlayacak gibi olmuştu ama geçti 10 güne falan geçiyor
Muhasebeciana Hazalinannesiiii idrar sokturucu kullanmaniz gerek. Benim sezeryandan sonra ayaklarim balon gibi sismisti doktora msj attim idrar sokturucu adi soyleyip kullandigimda etkisini gormustum
Poncikbirii Hazalinannesiiii hiç gecmicek gibi geliyor insana hamilelikte de doğum da aşırı odemliydim ayaklarım bükülmüyordu bile el parmaklarım falan aşırı kötüydü şükür 15 gun sonra gecti hepsi ekstra bisey yapmaya gerek yok demişti dr
Mrvdmrhn Ödemden kurtulmanin yolu beyaz kuru dut aktardan temin edin . suda kaynatip icin . Birde kayisili meyve suyu . ne kadar cok tuvalete cikarsaniz okadar iyi sifa olsun insallah