Prensss24 doktor yazdıysa güvenle içebilirsiniz bnde kullandım emzirirken antibiyotik zararlı olsa doktor zaten yazmaz kızımın doktoru bana Ağrı kesici yazdı brufen diye süte geçiyor yazıyor reçetesinde ama bir kaç doktora daha sordum içebilirsin zararı olmaz dediler bnde devam ettim içmeye zararlı olsa yazmazlar zaten parol geçirmediği için alıyordum bu ağrı kesiciyi