Kızlar ya en zorlandığınız neresi oldu benim sondam bile devlette olduğum için uyuşturulmadan takıldı enfeksiyon okduğu için cayır cayır yaktı beni rwsmen ama en zor kısmı ameliyatın karnıma bastırdıklrı andı galiba hala etkisinden çıkamıyorum ara ara aklıma geliyor diğer acılar bir nebze ama bastırma acısı beni çok etkiledi sanırım çocuğu bir daha düşünmeme sebebim o oldu ara ara rüyalarıma bile giriyor