first-name-momyy Bebeğim 3 buçuk aylık ve daha adet olmadım doktor a da gitmedim. Doğumdan sonra verilen ilaçları kullanmadım 1 haftadır ara hafif kasık ağrılarım oluyor korkuyorum. İlaç kullanmayan var mı ve adetiniz ne zaman düzene girdi ?
-Ozge- first-name-momyy 42.gün kanamam sürdü ve sonra 4 ay adet görmedim doktoruma sordum emzirirken çok normal endişelenme dedi 4 ay sonra düzene girdi
2-prensannesi first-name-momyy doğumdan sonra 1 sene düzensizlik oluyor bu çok normal benim kuzenim 6 ay görümcem ise 1 sene sonra hastalandı bende kırkım çıktıktan sonra bi geldi bi gelmedi derken geçen hafta tam oldum
first-name-momyy -Ozge- benimde 40 ım çıktıktan sonra 1 gün kanama oluyordu sonra geçiyordu 1 hafta kadar sürdü sonra tamamen kesildi şimdi de adet derdi var
first-name-momyy gulyasahin emziriyorum adet göremedikçe stres oluyorum korunma amaçlı spiral taktırmak istiyorum oda adetliyken takılıyormuş hamile kalcam diye ödüm kopuyor
gulyasahin first-name-momyy Korunmamazlık yapmayın çünki kimin 3 ay,kimin 6 kimin 1 sene falan sürüyor belli olmaz adetin ne zaman başlayacağı.Adet görene kadar farklı yöntemlerle korunursunuz sonrasında istediğiniz gibi spiral taktırırsınız
first-name-momyy 2-prensannesi menapoz a girmek böyle bir his olsa gerek çok sinirli ve ağlayan birine döndüm 1 sene çok uzun yaa
gulyasahin first-name-momyy Emziren annesin bu kadar stres yapma kendine Allah korusun sütün kesilir kaliteli prezervatif kullanın şimdilik.Bende aynısını yaşadım 9 aylıktı oğlum adet gördüğümde hatta peşine 2 ay yine olmadım sonra düzenli şekilde adet görmeye başladım.Böylede oluyor😀Bu kadar kafana takma canım adet olmamanın keyfini çıkar🌸
first-name-momyy gulyasahin ya rahatlığı güzel de vücudun ihtiyacı negatif enerjiyi atıyor sanki bazen takmıyorum rahatım ama bazende panikliyorum işte 😊