Annekuzusu_23 aynen Aynen canım maalesef ki bende öyleyim oğlum boğazım acıyo yada dediğin gibi hafif öksürsün burnu akiversin göreyim ya resmen bütün vücudum kaynarca oluyo hissediyorum en çok ta kafa bölgem biran da oluyo nasıl geçer bilmiyorum böyle olmak istemiyorum rahat bir anne olmayı çok istiyorum ama yapamıyorum ve destek almayı düşünüyorum artık canım