gulyasahin uygararas123 Kendini iyi hisettiğinde,ağrın,kanaman olmadığında dikişlerin kaynaşmış olduğunda. Benim 2 dikişim oldu doğumdan 4hafta sonra yaptım ağdayı sorun olmadı.
eserekli_kiz11 uygararas123 40 im çıkmadan once yaptrdm bir sorun yasamadim dikisim vardi kuafore o kısma dahada dikkat etmesi gerektgni söyledim