OzlemAlisa evet göbeği ceviz büyüklüğünde dışarı doğru çıkmıştı şiş ve mor gibiydi rengi, biz götürdük doktora yapabileceğiniz bişey yok şimdilik bekleyeceksiniz evde kontrol edeceksiniz göbeğin o şiş yerine bastırdığınızda içeri girecek eğer girmiyorsa ve bebek sarı sarı kusuyorsa acil getireceksiniz dedi hemen hemen her bez açmada bastırıyordum göbeğine içeri giriyor mu yumuşak mı diye, zarar vereceğim korkusuyla böyle karnına gaz masajı bile yapamıyordum bi de göbeğinden guluk guluk bağırsak sesi geliyordu 4. Ayımızdan sonra azalarak küçüldü şimdi 9 aylık olacağız kalmadı fıtığımız çok şükür zaten göbek fıtığının yüzde 95 i kendiliğinden iyileşiyormuş Sakın bez bağlayın para bağlayın diyenlere inanmayın