Mira- 8 ay civarındayken anne yanı beşikte rahat dönemediğinden ve artık ayaklandığı için düşme tehlikesi olduğundan mecburen odasına geçirdik. Bi deneyelim bakalım dedik ilk gün kesintisiz ve herhangi bi sorun olmadan uyudu, 3 aydır kendi odasında🤗 yanında da uyumadım hiç, bi alıştırma aşaması olmadı yani. Ağladığında anında yanındayım, geri devam edemeyeceğimi anladıysam eğer. Telsiz kullanıyoruz, duymamak mümkün değil.