kahvesever93 Adaveannesii annem arçelik kullanıyor ikili griden , kaç senedir kullanıyor memnun 6-7 sene olmuştur. Ama simdi memnun değil. Ben okka kullanıyorum cok memnunum
MinnakvLiva Adaveannesii arzum alırım ama benim makinem gibi güzel yapan makine var mıdır bilmiyom çok pahalı arçeliklerde içtiğimde bile bu tadı alamadım