42 kilodan 54 kiloya çıktım bi kaç ayda. İştah problemim hiç olmadı bu zamana kadar sadece yemek yapıp yemeye üşeniyodum. Gün boyu iki öğünle idare edebiliyodum. Bi yerden sonra artık yeter dedim. Sürekli en sevdiğim yemekleri hazırladım yedim. Her sabah mutlaka kahvaltıda iki haşlanmış yumurta yedim ve mutlaka her öğünde ekmek yedim. Bence en kilit nokta gece uyumadan önce yiyip üzerine uyumam oldu. Mutlaka bir ekmek bitirip uyuyodum hiç boş geçmedim. Şuan istediğim kilodayım ve spora başlıyorum artık :)