Bebeğim 11 aylık influenza şuanda ilaç tedavisi görüyor. Vücuduna dokunduğumsa buz gibi eli yüzü sırtı göğsü her yeri soğuk. Ama baktığımda sırtı ve göğsü terli hep ıslak. Çok mu örttü terledi bilmiyorum ama koltukaltı ateşi 35.8. bu hipotermi mi bilgisi olan var mı çaresiz kaldım örteyim mi ğstünü açayım mı ne yapacağım bilemiyorum terli olmasa üşüdü dyxem ama vücut ısısı çok düşük 😔