3cocukanasiii bnmde 6 yaşına kadar dışardaydı. O zaman bu kadar şart ve imkan yokmuş muhtemelen. Örnek olsun içiniz bi nebze ferahlasın diye söylüyorum. Şuan her şey çok gelişti. İyileşicekler sabırlı, sakin olun. İyi şeyler olsun hep aklınızda gerçekten ben buna çok inanıyorum. Eğer güzel şeyler düşünüyorsan karşına güzel şeyler çıkar. Kötüyü içinizden asla geçirmeyin. Size de çok geçmiş olsun sezaryen ağrısı 1 hafta max . Zaten insan bebeğinden kendini düşünmüyor