Anne888 Kızlar sürekli kilo alıp veriyodum. Aralıklı oruca başladım 1 haftada 3 kilo gitti belki çoğu ödem ama tartıda eksiyi görmek o kadar motive etti ki 😍
Anne888 Meteninanasi öğlen 12 - 8 arası 2 öğün besleniyorum. Sağlam bir kahvaltı ve akşam yemeği aralarda bişey yemiyorum bol sıvı. Akşam 8 den öğlen 12 ye kadar hiçbirşey yemiyorum. Yani 16 saat birşey yemiyorum . Sadece kalorisiz içecekler kahve çay maden suyu içiyorum
Busefee Anne888 Ben de pazartesi başladım aynı şekilde 11 de kahvaltı akşam 7 de yemek arada kahve sadece ben de 3 kilo vermişim ama sanırım daha ödem gidiyor :)
Bertugnunannesi Anne888 altıdan sonra mi bişey yemedin yoksa aksam yemeğine belli bi saat koymadan ertesi günün kahvaltısı arasına mı 16 saat koydun örnegin aksam sekizde yedin ertesi gün 12 de mi yedin
Anne888 Asel35ahsen yok emzirmiyorum zaten emzirenler yapamaz sanırım çünkü 16 saat aç kalıyorsun gece uykusu içinde
Anne888 Bertugnunannesi evet akşam 8 de yedim teee öğlen 12 ye kadar bişey yemedim 12 olunca yedim youtube da bir çok video var bakın
Esma53 Anne888 zaten 6 saat açlıktan sonra leptin hormonu devreye giyor ama araya maden suyu, kahve, dişleri fırçalamak bile leptini bozar yani kastan gider yağdan değil. Bende yıllardır Karatay uyguluyordum ordan biliyorum. Bol eksikler size