Kızlar bebeğim 6 gündür yapmıyordu sadece gaz çıkarıyordu bugün zeytinyağ sürdüm anında yaptı ama zor yaptı kabız olmuş ve köpüklüydü. Normalde sma mama kullanıyordum 6 gün önce aptamile geçtim. Ondan mı olmuştur. Öyleyse eğer geri mi sma ya geçim yoksa aptamile devam mı etmem lazım geçer mi yoksa birkere yaptı diye hep mi yapar