Selam Kızlar,
Bebeğim 6 aylık oldu ve biz göbek bağını saklıyoruz. Dolapta duruyordu dolabı açtıkca elime alıp bakıyordum. Bugün bidaha baktım böyle sanki etin tozu dökülmüş gibi olmuş dolaba elime aldım göbek bağında küçük bi kurt gibi bişey vardı 🤢 aceba neden öyle oldu? Ben saklayıp ilerde gösteririm diyordum ama şimdi iğrendim o kurtcuktan. Aceba gömsekmi? Siz ne yaptınız?