Aaasnr 6 ay önce doğum yaptım 3 ay önce adet gördüm daha da görmedim testte yaptııım bir sorun yok normal mi yoksa test mi yanlış yardıııımmmm
Linailkay Aaasnr normal canım düzensizlik oluyor. Ben doğumdan sonraki ay hemen adet oldım 4 at düzenli oldum sonra kesildi 5 ay olmadım sonra bi ay oldım bi ay olmadım. Düzensiz şimdi 2 aydır üst üste görüyorum bakalım düzeliyor herhalde