Merhabalarr 🙋🏼♀️ 2 hafta sonra 1 yaşına girecek bir prensesim var 🥰 Yürüme konusunu çok kafaya takıyorum 🤔 Maalesef ki 2 ay gibi bir süre yürüteç kullandık, evet zararlarını biliyorum ama yurtdışında yalnız yaşıyoruz 5 dakika gelip yardım edebilecek kimsem dahi yok burada kısmende olsa yemek, temizlik yapabilmek amacıyla yürüteçle kolaya kaçtık 😔 1 aydır yürüteç kullanmıyoruz, bazen düz basıyor bazen de parmak uçlarına, kendi başına dik durmak istemiyor sürekli benden destek alarak durmak istiyor, dolaplara, sandalye kenarlarına tutunarak kendisini ayağı kaldırıyor, yürüme arkadaşını sadece oyun oynamak için kullanıyor 😅 siz bebişlerinizin yürümesi için neler yaptınız, nasıl teşvik ettiniz ? Teşekkür ederim 💐