Sellyslly bildiğimden değil ama benimki de öyle olduğunda ben hep karnı ağrıyor gazdan diye düşünmüştüm ağrı inletiyor diye düşünmüştüm doğduğundan beri gazlı benimki, yani bir yeri ağrıyordur belki sizinkininde ama bu benim yorumum belki başka bişeydendir