aliMommy Kızlar dün gece sancım oldu nedensiz yere kasık bölgemde kasılmalar bugünde sezeryan kısmımda bir ağrı var dokununca oturunca kalkınca falan yaklaşık 4 sene olucak doğum yapalı neden olmuş olabilir
sheyda9191 aliMommy üşütmüş olabilir misiniz? Sezaryen dikişi en- ufak üşütmede rüzgarda ağrıyor bıçak saplanır gibi oluyor.
sherlock_mom aliMommy ayaklarınız ve belinizi sıcak tutun karnınız ıslak kalmasın bunlara dikkat etmedigimde benimde amaliyatlı bölgem yırtılıcak gibi hissediyorum