Deletedmom_37 Damladogann06 bebeğiniz ne zaman kaç aylıkken işaret parmağıyla işaret etmeye başlamisdi acaba
Damladogann06 Deletedmom_37 yani tam olarak hatırlamıyorum ama sanirim 1 yaşından sonra eliyle gösteriyordu yani